Główny specjalista ds. organizacyjno- administracyjnych
1.WYKSZTAŁCENIE:
1) Wyższe
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
1.WYKSZTAŁCENIE:
1) Wyższe
2.DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
1) 4 lata stażu pracy
3.WIEDZA:
1) znajomość i umiejętność interpretacji oraz stosowania przepisów w zakresie:
- rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego,
- zasad kancelaryjno-archiwalnych.
2) biegła znajomość obsługi komputera.
4.INNE:
1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
2) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) obywatelstwo polskie,
4) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
WYMAGANIA DODATKOWE
1.WYKSZTAŁCENIE:
- wyższe magisterskie o kierunku: prawo, administracja,
- ukończone studia podyplomowe, kursy i szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych.
2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: staż pracy na stanowiskach związanych z ochroną danych osobowych.
3. WIEDZA: znajomość problematyki z zakresu zarządzania ryzykiem w jednostkach sektora finansów publicznych.
ZAKRES KWALIFIKACJI I UMIEJĘTNOŚCI
- umiejętność interpretacji wymagań RODO,
- znajomość zagadnień zarządzania ryzykiem,
- umiejętność analizowania przepisów prawnych i stosowania ich w praktyce,
- umiejętność opracowywania wewnętrznych regulacji,
- umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole,
- umiejętność właściwego przekazywania informacji pracownikom,
- komunikatywność i nastawienie na współpracę,
- umiejętność dokonywania analizy ryzyka,
- umiejętność i wiedza w zakresie nadzoru i kontroli,
- umiejętność obsługi programów biurowych.
1) Wykonywanie zadań inspektora ochrony danych zgodnie z art. 39 ust. 1 i 2 RODO tj.m.in.:
- informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii Europejskiej lub państw członkowskich o ochronie danych doradzanie im w tej sprawie;
-opracowywanie dokumentacji wewnętrznej, procedur i regulacji do wymogów wynikających z Rozporządzenia oraz innych przepisów prawa o ochronie danych osobowych;
- monitorowanie przestrzegania przepisów RODO, innych przepisów Unii Europejskiej lub państw członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty;
- przygotowanie oraz okresowy przegląd obowiązków informacyjnych, klauzul zgód oraz formularzy służących do zbierania danych osobowych, przygotowanie umów powierzenia danych osobowych;
- prowadzenie rejestrów i dokumentacji z zakresu ochrony danych;
- współpraca z organem nadzorczym oraz pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych;
- współpraca z Administratorem Systemu Informatycznego w celu zapewnienia bezpieczeństwa i zgodności z zasadami ochrony danych stosowanych rozwiązań informatycznych;
2) zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych;
3) sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowywanie w tym zakresie sprawozdania dla Administratora Danych;
4) prowadzenie szkoleń z zakresu znajomości przepisów ustawy o ochronie danych osobowych dla pracowników, stażystów, praktykantów upoważnionych do przetwarzania danych osobowych;
5) nadzór i kontrola nad systemem zabezpieczeń danych osobowych. Wyjaśnianie i dokumentowanie przypadków naruszenia zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych;
6) pełnienie funkcji punktu kontaktowego osób, których dane dotyczą, we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy Rozporządzenia;
7) koordynacja działań związanych z systemem kontroli zarządczej w Zespole;
8) analiza i nadzór nad monitorowaniem realizacji zadań ujętych w planie działalności Zespołu;
9) prowadzenie zbiorczego rejestru ryzyk na podstawie przekazanych danych z Oddziałów, stanowisk pracy;
10) nadzór nad przebiegiem procesu samooceny systemu kontroli zarządczej w Zespole;
11) przygotowanie informacji o stanie kontroli zarządczej w Zespole.
1) list motywacyjny,
2) oryginał kwestionariusza osobowego,
3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (właściwym dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających minimum 4-letni staż pracy (przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę. Należy udokumentować długość stażu pracy poprzez dołączenie kopii świadectw pracy lub w przypadku trwania stosunku pracy m.in. zaświadczeniem o zatrudnieniu z wyszczególnioną datą zatrudnienia),
5) inne dokumenty, jeśli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów,
6) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
7) oświadczenie kandydatów o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) w przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym aniżeli wynikający z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135) oświadczenie kandydata o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji na stanowisko: ………………………… zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
9) adres e-mail lub numer telefonu ( w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych,
10) podpisana klauzula informacyjna.
Dokumenty należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie (Konkurs na stanowisko urzędnicze, Oferta numer…….). Dokumenty złożone w innej formie nie będą rozpatrywane.
DECYDUJE DATA WPŁYWU DO ZESPOŁU
(Regulamin naboru – Zarządzenie Dyrektora ZLPK nr 4/2019 z dn. 15.03.2019 r.)
1) Miejsce świadczenia pracy: Zespół Lubelskich Parków Krajobrazowych ul. Adama Mickiewicza 37, kod. 22-100 Chełm.
2) Praca na pełny etat,
3) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Lubelskich Parków Krajobrazowych z siedzibą w Chełmie w październiku 2024 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest mniejszy niż 6%.
Zespół Lubelskich Parków Krajobrazowych z siedzibą w Chełmie, ul. Adama Mickiewicza 37, 22-100 Chełm; Sekretariat, piętro III.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Zespołu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko urzędnicze, Oferta numer 2/2024”. Aplikacje które wpłyną do Zespołu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Zespole u pracownika ds. kadr (pok. 304) w ciągu pięciu dni roboczych od zakończenia naboru (Za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wyniku naboru).
Po upływie terminu do złożenia dokumentów określonego w ogłoszeniu o naborze oraz po przeprowadzeniu wstępnej selekcji dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie w przypadku braku adresu e-mail. (Prosimy o sprawdzanie folderu SPAM w poczcie elektronicznej.)
Dodano do BIP dnia 20-11-2024 14:24:15