Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Lubelskich Parków Krajobrazowych

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Główny specjalista ds. organizacyjno- administracyjnych

Symbol oferty
2/2024
Jednostka ogłaszająca
Zespół Lubelskich Parków Krajobrazowych ul. Adama Mickiewicza 37 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2024-11-20
Termin składania dokumentów
2024-12-03
Wymagane wykształcenie

1.WYKSZTAŁCENIE:

1) Wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

1.WYKSZTAŁCENIE:

1) Wyższe

2.DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:

1) 4 lata stażu pracy

3.WIEDZA:

1) znajomość i umiejętność interpretacji oraz stosowania przepisów w zakresie:

  • rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),
  • ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego,
  • zasad kancelaryjno-archiwalnych.

2) biegła znajomość obsługi komputera.

4.INNE:

1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

2) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

3) obywatelstwo polskie,

4) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

WYMAGANIA DODATKOWE

1.WYKSZTAŁCENIE:

- wyższe magisterskie o kierunku: prawo, administracja,

- ukończone studia podyplomowe, kursy i szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych.

2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: staż pracy na stanowiskach związanych z ochroną danych osobowych.

3. WIEDZA: znajomość problematyki z zakresu zarządzania ryzykiem w jednostkach sektora finansów publicznych.

ZAKRES KWALIFIKACJI I UMIEJĘTNOŚCI

- umiejętność interpretacji wymagań RODO,

- znajomość zagadnień zarządzania ryzykiem,

- umiejętność analizowania przepisów prawnych i stosowania ich w praktyce,

- umiejętność opracowywania wewnętrznych regulacji,

- umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole,

- umiejętność właściwego przekazywania informacji pracownikom,

- komunikatywność i nastawienie na współpracę,

- umiejętność dokonywania analizy ryzyka,

- umiejętność i wiedza w zakresie nadzoru i kontroli,

- umiejętność obsługi programów biurowych.

Zakres obowiązków

1) Wykonywanie zadań inspektora ochrony danych zgodnie z art. 39 ust. 1 i 2 RODO tj.m.in.:

- informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii Europejskiej lub państw członkowskich o ochronie danych doradzanie im w tej sprawie;

-opracowywanie dokumentacji wewnętrznej, procedur  i regulacji do wymogów wynikających z Rozporządzenia oraz innych przepisów prawa o ochronie danych osobowych;

- monitorowanie przestrzegania przepisów RODO, innych przepisów Unii Europejskiej lub państw członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty;

- przygotowanie oraz okresowy przegląd obowiązków informacyjnych, klauzul zgód oraz formularzy służących do zbierania danych osobowych, przygotowanie umów powierzenia danych osobowych;

- prowadzenie rejestrów i dokumentacji z zakresu ochrony danych;

- współpraca z organem nadzorczym oraz pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych;              

- współpraca z Administratorem Systemu Informatycznego w celu zapewnienia bezpieczeństwa i zgodności z zasadami ochrony danych stosowanych rozwiązań informatycznych;

2) zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych;

3) sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowywanie w tym zakresie sprawozdania dla Administratora Danych;

4) prowadzenie szkoleń z zakresu znajomości przepisów ustawy o ochronie danych osobowych dla pracowników, stażystów, praktykantów upoważnionych do przetwarzania danych osobowych;

5) nadzór i kontrola nad systemem zabezpieczeń danych osobowych. Wyjaśnianie i dokumentowanie przypadków naruszenia zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych;

6) pełnienie funkcji punktu kontaktowego osób, których dane dotyczą, we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy Rozporządzenia;

7) koordynacja działań związanych z systemem kontroli zarządczej w Zespole;

8) analiza i nadzór nad monitorowaniem realizacji zadań ujętych w planie działalności Zespołu;

9) prowadzenie zbiorczego rejestru ryzyk na podstawie przekazanych danych z Oddziałów, stanowisk pracy;

10) nadzór nad przebiegiem procesu samooceny systemu kontroli zarządczej w Zespole;

11) przygotowanie informacji o stanie kontroli zarządczej w Zespole.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) oryginał kwestionariusza osobowego,

3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (właściwym dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię),

4) kserokopie dokumentów potwierdzających minimum 4-letni staż pracy (przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę. Należy udokumentować długość stażu pracy poprzez dołączenie kopii świadectw pracy lub w przypadku trwania stosunku pracy m.in. zaświadczeniem o zatrudnieniu z wyszczególnioną datą zatrudnienia),

5) inne dokumenty, jeśli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów,

6) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,

7) oświadczenie kandydatów o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8) w przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym aniżeli wynikający z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135) oświadczenie kandydata o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji na stanowisko: ………………………… zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,

9) adres  e-mail lub numer telefonu ( w przypadku braku adresu e-mail),  który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych,

10) podpisana klauzula informacyjna.

Dokumenty należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie (Konkurs na stanowisko urzędnicze, Oferta numer…….). Dokumenty złożone w innej formie nie będą rozpatrywane.

DECYDUJE DATA WPŁYWU DO ZESPOŁU

(Regulamin naboru – Zarządzenie  Dyrektora ZLPK nr 4/2019  z dn. 15.03.2019 r.) 

Warunki pracy

1) Miejsce świadczenia pracy: Zespół Lubelskich Parków Krajobrazowych ul. Adama Mickiewicza 37, kod. 22-100 Chełm.

2) Praca na pełny etat,

3) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Lubelskich Parków Krajobrazowych z siedzibą w Chełmie w październiku 2024 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób  niepełnosprawnych jest mniejszy niż  6%.

Miejsce składania dokumentów

Zespół Lubelskich Parków Krajobrazowych z siedzibą w Chełmie, ul. Adama Mickiewicza 37, 22-100 Chełm; Sekretariat, piętro III.

Uwagi

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Zespołu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko urzędnicze, Oferta numer 2/2024”. Aplikacje które wpłyną do Zespołu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Zespole u pracownika ds. kadr (pok. 304) w ciągu pięciu dni roboczych od zakończenia naboru (Za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wyniku naboru).

Po upływie terminu do złożenia dokumentów określonego w ogłoszeniu o naborze oraz po przeprowadzeniu wstępnej selekcji dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie w przypadku braku adresu e-mail. (Prosimy o sprawdzanie folderu SPAM w poczcie elektronicznej.)

Załączniki
  • doc 34 KB pobrano: 24 razy
  • doc 39 KB pobrano: 23 razy
  • pdf 92,2 KB pobrano: 71 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Łapiński
    Dodano do BIP dnia 20-11-2024 14:24:15