Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Lubelskich Parków Krajobrazowych

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Główny specjalista ds. organizacyjno- administracyjnych

Symbol oferty
2/2025
Jednostka ogłaszająca
Zespół Lubelskich Parków Krajobrazowych ul. Adama Mickiewicza 37 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2025-03-03
Termin składania dokumentów
2025-03-17
Wymagane wykształcenie

Wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

1.WYKSZTAŁCENIE: Wyższe

2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:

4 lata stażu pracy na podobnym stanowisku.

3.WIEDZA:

1) znajomość i umiejętność interpretacji oraz stosowania przepisów w zakresie:

• ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,

• ustawa z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych,

• ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody,

• ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego,

• zasad kancelaryjno-archiwalnych.

2) biegła znajomość obsługi komputera. 

4.INNE:

1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 

2) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

3) obywatelstwo polskie,

4) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

WYMAGANIA DODATKOWE

1.WYKSZTAŁCENIE: Nie jest wymagane.

2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: Nie jest wymagane.

3. WIEDZA: Nie jest wymagane.

ZAKRES KWALIFIKACJI I UMIEJĘTNOŚCI: 

- umiejętność analizowania przepisów prawnych i stosowania ich w praktyce,

- umiejętność przewidywania/prognozowania,

- umiejętność analizy i syntezy informacji,

- umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole,

- komunikatywność i nastawienie na współpracę,

- umiejętność pracy pod presją czasu,

- regularne podnoszenie kwalifikacji z zakresu wykonywanych zadań,

- umiejętność obsługi programów biurowych.

 

Zakres obowiązków

1) organizacja i prowadzenie sekretariatu Kierownika;

2) obsługa narad i spotkań organizowanych przez Kierownika;

3) prowadzenie dokumentacji, w tym rejestracja i archiwizacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej;

4) pozyskiwanie funduszy europejskich i innych środków zewnętrznych, w tym środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej;

5) prowadzenie spraw w zakresie promocji parków krajobrazowych.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) oryginał kwestionariusza osobowego,

3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (właściwym dokumentem potwierdzającym wykształcenie średnie jest kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej, kopia świadectwa dojrzałości, właściwym dokumentem potwierdzającym wykształcenie wyższe jest kopia dyplomu lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię),

4) kserokopie dokumentów potwierdzających minimum 4-letni staż pracy (przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę. Należy udokumentować długość stażu pracy poprzez dołączenie kopii świadectw pracy lub w przypadku trwania stosunku pracy m.in. zaświadczeniem o zatrudnieniu z wyszczególnioną datą zatrudnienia),

5) inne dokumenty, jeśli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów,

6) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,

7) oświadczenie kandydatów o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8) w przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym aniżeli wynikający z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135) oświadczenie kandydata o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji na stanowisko: ………………………… zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,

9) adres  e-mail lub numer telefonu ( w przypadku braku adresu e-mail),  który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych,

10) podpisana klauzula informacyjna.

 

Dokumenty należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie (Konkurs na stanowisko urzędnicze, Oferta numer…….). Dokumenty złożone w innej formie nie będą rozpatrywane.

DECYDUJE DATA WPŁYWU DO ZESPOŁU

(Regulamin naboru – Zarządzenie  Dyrektora ZLPK nr 4/2019  z dn. 15.03.2019 r.)

Warunki pracy

1) Miejsce świadczenia pracy: Zespół Lubelskich Parków Krajobrazowych Oddział Janów Lubelski, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35, 23 - 300 Janów Lubelski,

2) Praca na pełny etat,

3) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Lubelskich Parków Krajobrazowych z siedzibą w Chełmie w lutym 2025 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób  niepełnosprawnych jest mniejszy niż  6%.

Miejsce składania dokumentów

Zespół Lubelskich Parków Krajobrazowych z siedzibą w Chełmie, ul. Adama Mickiewicza 37, 22-100 Chełm; Sekretariat, piętro III.

Uwagi

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Zespołu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko urzędnicze, Oferta numer 2/2025”. Aplikacje które wpłyną do Zespołu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Zespole u pracownika ds. kadr (pok. 304) w ciągu pięciu dni roboczych od zakończenia naboru (Za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wyniku naboru). Po upływie terminu do złożenia dokumentów określonego w ogłoszeniu o naborze oraz po przeprowadzeniu wstępnej selekcji dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie w przypadku braku adresu e-mail. (Prosimy o sprawdzanie folderu SPAM w poczcie elektronicznej.)

Załączniki
  • doc 37 KB pobrano: 18 razy
  • doc 39 KB pobrano: 16 razy
  • pdf 367 KB pobrano: 62 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Łapiński
    Dodano do BIP dnia 03-03-2025 14:02:41