Specjalista ds. organizacyjno- administracyjnych
Średnie lub wyższe
1.WYKSZTAŁCENIE: Średnie lub wyższe
2.DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
w przypadku posiadania wykształcenia średniego minimum 3 lata stażu pracy na podobnym stanowisku.
3.WIEDZA:
1) znajomość i umiejętność interpretacji oraz stosowania przepisów w zakresie:
• znajomość przepisów prawnych związanych z realizacją projektów unijnych,
• ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
• ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody,
• ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego,
• zasad kancelaryjno-archiwalnych.
2) biegła znajomość obsługi komputera.
4.INNE:
1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
2) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) obywatelstwo polskie,
4) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
WYMAGANIA DODATKOWE:
1.WYKSZTAŁCENIE: Nie jest wymagane.
2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: doświadczenie na samodzielnym stanowisku związanym z pozyskiwaniem funduszy unijnych.
3. WIEDZA: znajomość zagadnień w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych oraz znajomość problematyki z zakresu zarządzania ryzykiem w jednostkach sektora finansów publicznych.
ZAKRES KWALIFIKACJI I UMIEJĘTNOŚCI
- znajomość zagadnień zarządzania ryzykiem,
- umiejętność analizowania przepisów prawnych i stosowania ich w praktyce,
- umiejętność przewidywania/prognozowania,
- umiejętność analizy i syntezy informacji,
- umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole,
- komunikatywność i nastawienie na współpracę,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- regularne podnoszenie kwalifikacji z zakresu wykonywanych zadań,
- umiejętność dokonywania analizy ryzyka,
- umiejętność obsługi programów biurowych.
1) Pozyskiwanie, realizacja i rozliczanie środków z funduszy europejskich oraz innych dotacji zewnętrznych;
2) koordynacja działań związanych z systemem kontroli zarządczej w Zespole;
3) analiza i nadzór nad monitorowaniem realizacji zadań ujętych w planie działalności Zespołu;
4) prowadzenie zbiorczego rejestru ryzyk na podstawie przekazanych danych z Oddziałów, stanowisk pracy;
5) nadzór nad przebiegiem procesu samooceny systemu kontroli zarządczej w Zespole;
6) przygotowanie informacji o stanie kontroli zarządczej w Zespole;
7) pomoc przy prowadzeniu archiwum zakładowego Zespołu.
1) list motywacyjny,
2) oryginał kwestionariusza osobowego,
3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (właściwym dokumentem potwierdzającym wykształcenie średnie jest kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej, kopia świadectwa dojrzałości, właściwym dokumentem potwierdzającym wykształcenie wyższe jest kopia dyplomu lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających minimum 3-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego (przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę. Należy udokumentować długość stażu pracy poprzez dołączenie kopii świadectw pracy lub w przypadku trwania stosunku pracy m.in. zaświadczeniem o zatrudnieniu z wyszczególnioną datą zatrudnienia),
5) inne dokumenty, jeśli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów,
6) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) jest zobowiązany do złożenia
wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
7) oświadczenie kandydatów o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) w przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym aniżeli wynikający z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2024 r., poz. 1135) oświadczenie kandydata o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji na stanowisko: ………………………… zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
9) adres e-mail lub numer telefonu ( w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych,
10) podpisana klauzula informacyjna.
Dokumenty należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie (Konkurs na stanowisko urzędnicze, Oferta numer…….). Dokumenty złożone w innej formie nie będą rozpatrywane.
DECYDUJE DATA WPŁYWU DO ZESPOŁU
(Regulamin naboru – Zarządzenie Dyrektora ZLPK nr 4/2019 z dn. 15.03.2019 r.)
1) Miejsce świadczenia pracy: Zespół Lubelskich Parków Krajobrazowych ul. Adama Mickiewicza 37, kod. 22-100 Chełm.
2) Praca na pełny etat,
3) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Lubelskich Parków Krajobrazowych z siedzibą w Chełmie w grudniu 2024 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest mniejszy niż 6%.
Zespół Lubelskich Parków Krajobrazowych z siedzibą w Chełmie, ul. Adama Mickiewicza 37, 22-100 Chełm; Sekretariat, piętro III.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Zespołu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko urzędnicze, Oferta numer 1/2025”. Aplikacje które wpłyną do Zespołu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Zespole u pracownika ds. kadr (pok. 304) w ciągu pięciu dni roboczych od zakończenia naboru (Za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wyniku naboru).
Po upływie terminu do złożenia dokumentów określonego w ogłoszeniu o naborze oraz po przeprowadzeniu wstępnej selekcji dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie w przypadku braku adresu e-mail. (Prosimy o sprawdzanie folderu SPAM w poczcie elektronicznej.)
Dodano do BIP dnia 27-01-2025 14:49:38